counting the days.



» Eerste foto's! » Arrived. » Houdoe!
zaterdag 22 januari 2011
De eerste week @ 11:47

Hii,

De eerste week is voorbij en er veel gebeurd. We zijn hier al behoorlijk bekend
met alles en ik voel me helemaal thuis. Ons huis is super gezellig en er zijn
altijd mensen over de vloer voor extra gezelligheid. Het huis ligt vlak langs
de universiteit waardoor het makkelijk is voor mensen om tijdens school of
na school even langs te komen: (klik op de plaatjes om ze groter te maken)



Afgelopen dinsdag zijn we met een groep erasmus studenten naar Stratford-upon-avon
geweest. Voor de dummies onder ons: dat is de geboorteplaats van Shakespeare.
Hier hebben we een aantal bijzondere plaatsen bezocht zoals het geboortehuis
van dat mannetje, huizen van wat familieleden en de kerk waar hij is begraven.
Het is een heel mooi dorpje dat leeft van het toerisme en Shakespeare enorm
uitbuit.


Het geboortehuis van Shakespeare









Afgelopen donderdag begonnen de introductiedagen. We maakte kennis met alle
andere internationale studenten (duits, italiaans, russisch, belgisch, frans),
en kregen een rondleiding door de universiteit. Het is een kleine school,
maar een ontzettend doolhof. We zijn dus ook al vaak verdwaald geraakt.
Verder is er ook de mogelijkheid om mee te doen met verschillende sportactiviteiten.
Om mijn wasbordje een beetje op peil te houden leek het me super leuk om
toch wat te sporten hier. Je kon kiezen uit een aantal sporten, maar omdat
ik zo ontzettend stoer ben ben ik gaan boksen met twee vriendinnetjes.
Deze training is iedere week en daarnaast is er ook nog de mogelijkheid om

te fitnessen. Heel leuk allemaal!

Iedere avond gaan we wel iets gezelligs doen. Gisteren zijn we ook voor het eerst
gaan stappen. Het nachtleven hier is heel anders als in Nederland.
Geen gezellige kroegjes maar gigantische clubs. We waren met een grote groep
studenten gegaan. Een avondje vol gezelligheid, drankjes, dansmoves en slechte
grappen!


 








Nu even bijkomen en dalijk fish 'n chips eten!
xoxo

Choose language
click the flag of your language



hello
looks like you're on my blog

WELKOM
volg me op blogger



about
all about me

Saskia, 21, female
Derde jaars lerarenopleiding Engels



i have friends
you know you're jealous

one.
two.
three.
four.
five.
six.
seven.
eight.
nine.
ten.
eleven.
twelve.
thirteen.
fourteen.
fifteen.
sixteen.
seventeen.
eighteen.
nineteen.
twenty.
twenty-one.
twenty-two.
twenty-three.
twenty-four.



♥ ♥ ♥