counting the days.



zondag 9 januari 2011
Houdoe! @ 07:10

Lieve mensen,


Eindelijk mijn blog gestart, met dank aan het creatieve brein van Pascale.
Natuurlijk niet zonder doel. 15 januari is de dag dat ik afscheid ga nemen van
het prachtige Nederland en mijn thuis ga vervangen door een 4-maanden lang avontuur
in het altijd zonnige Birmingham, Engeland.
Alleen omdat ik samen met mijn twee bff's ga, betekend dit niet dat het een manifestatie
wordt van non-stop feestjes, drank en rock&roll. Nee, er zal cultuur worden gesnoven,
internationale contacten worden gezocht en het belangrijkste van allemaal: we moeten studeren.
Dit studeren zal gebeuren aan Newman University College. Hier zal ik een aantal vakken
volgen die allemaal te maken hebben met de cultuur in Britain en verschillende onderwijsaspecten.
Samen met Joly en Nadda is het ons op miraculeuze wijze gelukt om het perfecte verblijf daar te
regelen. Het is nog even afwachten hoe het allemaal in het echt zal zijn, maar de beschrijving
had niet beter gekunt: een huis waar we met z'n drieën in zitten samen met nog twee Engelse studenten,
grenzend aan de parkeerplaats van de University, fully furnished, eigen slaapkamers, aantal
badkamers, internet etc... Ben benieuwd!
Naast actuele posts op mijn blog zal mijn net nieuw gekochte camera me helpen om mijn leven daar vast te leggen en alle achterblijvers in Nederland op de hoogte te houden.

xoxo Saskia

Choose language
click the flag of your language



hello
looks like you're on my blog

WELKOM
volg me op blogger



about
all about me

Saskia, 21, female
Derde jaars lerarenopleiding Engels



i have friends
you know you're jealous

one.
two.
three.
four.
five.
six.
seven.
eight.
nine.
ten.
eleven.
twelve.
thirteen.
fourteen.
fifteen.
sixteen.
seventeen.
eighteen.
nineteen.
twenty.
twenty-one.
twenty-two.
twenty-three.
twenty-four.



♥ ♥ ♥